2021. december 4., szombat

Böker Integral II. Rosewood vadászkés - Jelenlegi ára: 59 000 Ft

Eladó egy Böker Manifactura Solingenben gyártott prémium vadászkés. Eredeti számláját adom hozzá. Soha nem használtam. A szobából nem vittem ki. Gyári élezés, karctalan. Magamnak vettem, ezért a dobozát nem őrizgettem. Eü. -i okok közbeszóltak és már nem próbálhattam ki. Valójában új, de nem árulhatom csak használtként, mert doboz nélküli és nem kereskedő vagyok.
Azt hiszem, már nem gyártják. Szerintem anyaga és geometriája miatt talán az egyik legjobb és legszebb vadászkés. Gyűjtőknek, aktiv vadászoknak jó szivvel ajánlom.
Súly: 170 gr., teljes hossz: 220 mm, penge hossz 100 mm, penge szélesség: 5 mm, penge anyaga: 440C, penge keménysége: 56-58 HRC, tok: fekete nyomott emblémázott bőr, markolat: rózsafa.
A pontos megnevezése a kereshetőség miatt: Böker Integral II. Rosewood 120-541

Jelenlegi ára: 59 000 Ft
Az aukció vége: 2021-12-04 12:53 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése