2020. augusztus 28., péntek

Iaito, Iaido kard, katana, japán kézzel készített, sakura stílusú, egyedi - Jelenlegi ára: 395 000 Ft

Üdv!
Eladó egy "Iaito", Iaido gyakorló katana. És a hozzá tartozó bőr tok, amely látszódik a képeken is.  
Nagyon szép és igényes, a hozzá tartozó szövet tartó, és az ápolásához tarozó olaj is. Továbbá 3-om sageo.
A kard, egyedi rendelésre készült, kézzel készítették 3 hónapig. Csak Japán tartózkodási hellyel rendelkező ember veheti meg,
belső piacra szánt, nem exportra készült termék, különleges, teljesen egyedi. Kint éltem, úgy vásároltam. Július végén rendeltem és 
novemberben vehettem át, tavaly. A kard nem éles, vágógyakorlatokra nem alkalmas, a tökéletes biztonságos gyakorlásra van.
Azért szeretném eladni, mert nincs tér ahol gyakorolhatnék és időm sincs. Szeretném, hogy valaki használja.
Azt szeretem, ha mindennek megvan a maga funkciója, használva van, ezért szeretném megtalálni, új szerető gazdáját.
Specifikációk:
Penge hossza: 2 shaku 4 sun, ( 72. 72 cm)
Tsuba: "Myoga" (japán gyömbér)
Fuchikashira: Sakura (cseresznye)
Menuki: "Take sasa" (bambusz lepke)
Tsuka: fekete valódi bőr
Saya: Feke ishime
Hamon: Tsuda Echizenmo-kami Sukehiro  ( képeken látszódik, hogy az élezése kifejezetten gyönyörű, de vágó éle nincs, nem éles)
Habaki: Gold "Shonai Habaki"
Sageo: 3 db, egy fekete original, egy aranypöttyös, és egy egyedi pamut
Shitodome: arany
A katana nem volt agyon használva, ahogyan elkészítették novembertől- januárig használtam ( ez heti 1 edzést jelent kivéve a téli szünet)
majd januárban hazapostáztam azóta csak a karbantartásával foglalkozom. A kardnak a hüvelyén a lakkot megsértettem amikor erősen alkoholos kézzel hozzáértem. A kardon semmilyen, ismétlem, semmilyen hiba nincs és nem látható ha a sageo rajta van a tokon. De szerettem volna megemlíteni. És képeket is mellékelek. Az ár minmálisan alkuképes, élőben még el lehet állni a vásárlástól amikor személyesen találkozunk ha úgy szeretné de nem gondolom, hogy bármi probléma is lenne.  
Szívesen küldenék még több képet de nincs többre lehetőség.
Személyes átadásra lehetőség van, eléggé rugalmas vagyok is vagyok. Debrecen, Budapest, Gödöllő, Miskolc, és ezen vonalakon.
A házhozszállítás ingyenes ( de nem hagyja, hogy nulla forintot írjak oda)
Köszönöm!
Szép Napot!

Jelenlegi ára: 395 000 Ft
Az aukció vége: 2020-08-28 20:56 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése